İki isim vermenizi öneririm. Kuzey Ege çok güzel duruyor.
Ekstra öneri olarak: Alparslan, Görkem, Kağan, Metehan isimlerini düşünebilirsiniz.
Ben de bunu yazmaya gelmiştim. Hem sizin gönlünüz olsun hem de yengenin

Güzel de duruyor. Ya da tek harflik bir revizyonla; Kuzey Efe de olabilir.