Corel ile çizip çıktıyı dxf yada plt olarak çıktı alıp rd works ile makiye gönderim yapıp kesim yapabilirsiniz en hızlı en kolay
makine ayarlarını nasıl öğrenebilir tam olarak? 2-3-4 mm pleksi keseceginde ayarlar farklı diye biliyorum bu konu hakkında bilginiz var mı?