Benim ilk oğlum Yaman, ikinci oğlum o da bir haftalık adını Arslan koydum. Soyadım Budak.
Ailede Yaman koyacağımda infial uyandırmıştı ama benim içime sinen neyse onu koymuştum iyi de oldu. Siz, içinize ne siniyorsa eşinizle onu koyun hocam.
İkinci için aklımda; Çağatay, Yamaç, Kutalmış, Yağız vardı.
Allah hayırlı uğurlu etsin inşallah. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.