Konu
Emlakçılar Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
24-07-2025, 10:58:25
#23
KediBilo
Emlakçıları oldum olası sevmem. Yoldan geçen ben emlakçıyım diyebilirken hele. Sahibinden ev bul, fiyat takip et, araştır yap et. Adam anahtarla kapıyı açsın bi kira bedeli beleş para
EMLAKÇILAR BU ÜLKENİN KANSER HÜCRELERİDİR. (Taksicilerde öyle
)