ChronicL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar. Aktif olarak sitenizi kullanabileceğim bir yer arıyorum. Bizim için öncelik hız ve düşmemesi.


1000 K - Fiyat şeklinde yorum atarsanız konuşalım

düşmemeye garanti verebiliriz ama hız konusunda biraz esnekseniz %100 organik beğeni verebiliriz.
konumuz : https://www.r10.net/twitter/3134484-...hesap-yok.html