Arkadaşın biri resmi imei kaydından bahsediyor, yurtdışından getirilen cihazları türkiyede yasal olarak kullanabilmek için, verdiği bilgi doğru.
Diğer arkadaşlar telefoncuların yazılım ile kaydettikleri yasal olmayan işlemden bahsediyor, fiyatları da makul. Bu bilgi de doğrudur.
Tercih alıcınınıdır. Telefoncuya verilecek ise, kullanıcı deneyimlerine bakarak server kaydı seçilmesi daha uygundur. Diğer türlü direnç vb, cihaza müdahale ediliyor ve ileriki zamanlarda arıza yapabiliyor. Özellikle ısındığında.