Hiç sevmediğim bir meslek olmakla birlikte saygı duymak zorundayım..
Tabi ki herşeyin her emeğin bir bedeli olmalı ama 1 kira bedelini ben çok buluyorum.
Teknolojinin kullanıldığı ilerlediği çağdayız ve evleri bizler aslında buluyoruz emlakçılar bizlere bulmuyor.
Y.disinda bu sistem böyle değil kimi ülke de ev sahibi ile birlikte komisyon veriyorsunuz,kimi ülkede ise direk ev sahibi sizden aldigi depozitonun bir miktarını veriyor.Ülkemiz de ise bu durum kiracılar için tamamen zulüm şaşırtmıyor aslında zengini daha çok koruyan dar gelirliyi daha sistemin ilk başından daha dar vaziyete sokan bir durum.
Umarım düzelir...
İstanbul