ben aldım 3 yıl oluyor xiaomi alırken bir kayıt yaptılar çift hatlıydı 1-2 kere hat yerini değiştirdim sonra unuttular sanırım beni bir daha kapanma olmadı hiç
arkadaşların dediği gibi xiaomi de sanırım server kaydı filan oluyormuş hallediliyor imei ama samsungun bazısında sorun olabiliyormuş da hertürlü 1-2k ya çözüyorlar