obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim Kanıtın yok boş konusuyorsun

https://www.vodafone.com.tr/teknoloj...0(YDO)d%C4%B1r.

Bak bakalım kaçmış IMEI

Hocam ne değişik adamsın sen ya telefoncular yapıyor diyorum daha geçen 2 tane telefona imei yaptırdım

Telefon kapanmıyor onu mu göstereyim hale göster diyorsun bilmediğiniz şeyler hakkında ne kadar çok konuşmayı seviyorsunuz anlamıyorum