bir yakınım aynı şekil dolandırıldı meblağ yine yüksek değildi gerekli yerlere şikayetini yaptı seneler sonra o parayı ödemek için yalvardılar ve fazlasıyla ödediler şikayet etme küçük meblağ bişey çıkmaz diyenleri aldırma önemli olan miktar değil