Emlakçı olmasaydı geçen sene aldığım evi hayatta alamazdım.Adam kırk takla attı bizi anlaştırmak için

,ikimizide idare etti,satıcıyı 2 hafta oyaladı kredi için,bize kredi verecek aracıyı banka şubesini buldu,arabasıyla bankaya götürdü,tapuya götürdü.Kolay değil arkadaşlar.Tabii yüzde 90 ı çakal.