%99'u çakal, sahtekar, yalancı, vicdansız diye düşünüyorum. eskiden komşum emlakçıydı ondan biliyorum. ağzı çok iyi laf yapardı ağzından girer burnundan çıkar yıkık döküntü harabeyi bile garibana yerleştirirdi. kendisi alacağı zaman malı öldürür şurası dökülüyor burası sorunlu şu fiyata verirsen belki kiralarız-satarız diye karşı tarafı manipüle ederdi.
internet olmayan dönemlerde, birbirini tanımayan fakat bulmayan çalışan insanlar arasında, köprü görevi gördüğü için makul olabilir fakat bu dönemde gereksiz bulduğum bir "meslek" dalı.