Merhabalar, günde 9-10 saat çalışıyorum ve iş ortamı pek sosyal değil. Tek başıma çalışıyorum, akşama kadar komşu esnaflardan başka biriyle muhabbetim yok. İş dışında 3-5 arkadaşla çay içmek dışında hayatım yok. İnsanlarla tanışacağım sosyalleşeceğim bir ortama ihtiyacım var. Önerebileceğiniz kurs, spor veya aktiviteler var mı?
Tavsiyem tek takılmaya devam et insanlar tehlikeli