Direkt kapatmak zararlı diye biliyorum, her zaman olması gerektiği kadar ödemek daha önemli. Findeks üzerinden kredi notuna bir bak hocam eğer notun iyiyse direkt bankaya gidip öyle yüz yüze görüş. Aslında miktar çok çok düşük notun iyiyse vermeleri lazımdı.