Yaptıracağı iş 1000 Liralık bir iş. Sadece benim oraya gitmem 3000-5000 liraya patlıyor

Ayrıca bu tarz güven sorunu olan insanlarla hiçbir şekilde çalışmıyorum. Özellikle böye ayağına çağıran kurumsal firmalardan uzak durmaya çalışıyorum.
Kurumsal derken?
Kurumsal dediğin sözleşme ile çalışır zaten. Güven meselesi anında çözülmüş olur.
Ha şu olabilir, hizmetler sonrasında yahu bir gel de yüzünü görelim tanışalım havasında olabilir o başka. ( ama bu da günümüzde kalmadı be )
Güvensizlik duyan müşterinin bahaneleri bitmez maalesef.
Herkes mi karaktersiz ki, herkesi aynı şekilde değerlendirebiliyor güvensizlik duyan kişi?
İyi ticaretler olsun herkese.