Adınıza üzüldüm. Tam 15 sene önce benzer bir olayı yaşadım, maalesef birçok kişi mağdur oldu, ünlü avukatlar bile var ancak müteahhite hiçbir şey yapılmadı. Adam Ferrari ile gezmeye devam ediyor. Yıprandığınızla kalıyorsunuz
42 yaşındayım bu zamana kadar üç kere benzer olaylar yaşadım maalesef kendi adaletini bir şekilde sağlamazsan (geçen araba parasını alamayan adam gibi öldürmekten bahsetmiyorum ama mafya ise daha belalı birini karşınına koymak gibi) adalet sağlanmıyor.