Kesinlikle kat irtifakı olmadan daire almanızı önermem, o sözleşme noterden olmadığı sürece geçersiz.
Topraktan daire alacaklara önerim, mümkğn oldukça kabası bitmiş kat irtifak tapulu daire alsın ya da noterden sözleşme yapsın.
Başka türlü vay halinize..