Kesinlikle kat irtifakı olmadan daire almanızı önermem, o sözleşme noterden olmadığı sürece geçersiz.

Topraktan daire alacaklara önerim, mümkğn oldukça kabası bitmiş kat irtifak tapulu daire alsın ya da noterden sözleşme yapsın.

Başka türlü vay halinize..