Amerika ve Avrupa'dan daha güvenli. Amerika gibi her kültür mevcut. Sydney'de Auburn bölgesinde mesela bütün Türkler bir arada yaşıyor. Newtown bölgesinde birçok Türk restorantı mevcut. Hiç memleket özlemi çekmezsiniz.
Şehir merkezinde yeni binalarda oturduğunuzda hiç böyle hayvan sorunu olmuyor ama eski binalarda oturup, camı açan arkadaşlarımız eve geldiğinde büyük örümcekler gördüğü olmuş. Ayrıca kırsal alanda tabii ki bütün hayvanlar mevcut. Lakin Sydney'deyken hayvanat bahçesi dışında sadece köpek ve kedi gördüm dışarıda, başka hayvan görmedim
Bilgiler için teşekkür ederim.