Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hatta imkan varsa pazarda tezgah edinin. Satamama durumunda son tüketiceye satış yaparsınız. Çok iyi bir iş kolu öneririm
Tezgah kira ile belki dusunuyorum hocam ama suan onun icin imkan yok

PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazarcı sizden aldığınız tonaj miktarını alabilecek güçtemi? Yoksa pazarcı dan kastınız pazara çıkıp satmakmı?
Meyve ve sebzede en büyük sıkıntı fire miktarıdır hocam, her sebze ve meyve kendine göre bozulur veya çürür, bunu düşünmeniz gerekiyor, buna uygun soğutma ortamını sağlamanız gerekiyor, mesela en basitinden domates, ertesi güne sıcak ortamda fire verir, birde fire vermeye başladınmı, virüs misalı düşün, ondan ona sıçrar, ayıklaman gerekecek.
Maliyetini iyi hesaplaman gerekecek, sadece mal maliyeti olarak düşünme, soğutma ( elektrik vs ) yol masrafı vs.
Suanlık biberiye satıcam hocam kaar marjı yüksek, dedigin gibi domates vb icin fire durumu cok yüksek, suan sezonu için biberiye dusunuyorum ortada urun yokken suan 4 pazarcı ayarladım bile urunu koyden almak kaldı 1 aya cıkar ciftcininde, sonra pesin para alıs ve satıs yapıcam