Selamun aleykum
Antalya da yasıyorum, köyden ürün toplayıp pazarcılara az kaar marjı ile, cok ürün satıp sürümden kazanmayı dusunüyorum, sizce mantıklımıdır misal vereyim cin biberiye köyde tursucu 30₺ ye alıyor pazarda 100₺ bu ürün ben koyluden 35₺ ye alsam daha yüksek bir fiyata, pazarcıya 50-60₺ bandında satsam nasıl sizce mantıklımıdır?
Daha sonra işler büyür ise ; antalya da bulundugum bölge de cok fazla otel var ürün tedarik işi yapmayı dusunuyorum, eger Allahın izniyle hersey yolunda gider ise,