Şu kıyaslamalar bitmedi mi hâlâ? En son elimizde "meyveyi taneyle alıyorlar" kozu vardı, idarecilerimiz sağ olsun o koz da elimizden gitti. Marketlerimizdeki ürünleri Almanya standartlarına çeksek herkes aç kalır. Limonatanın içinde limon yok, dondurmada süt yok, şarküteriden aldıklarımızı Almanya'da köpekler yemez; ama hâlâ orası kötü. Tüm şartlar eşit olsa bile en azından yolda yürürken durup dururken sabıkası kabarık birileri tarafından öldürülmez, yaya geçidinden geçerken ezilmezsin.

Konuyla alakalı bir fikrim yok ama dilerim her şey istediğin gibi olur kardeşim. Bu bahaneyle ben de biraz içimi dökmüş oldum.