Son 1 aydır üzerine uğraştığım çoğu şeyi saldım hocam. Bazen vitesi düşürmek gerekiyormuş. 1 aydır pcye ellemedim bile, durumun farkına varınca psikiyatriden randevu aldım. 4 ağustosa verdi o da ama yapacak birşey yok 🙂 Hayatta bazen yavaşlamak hatta kendini kaybetmeden durmak gerekiyor.