Selam olsun,
Mücadeleden sıkılır gibi olduğumda sıkılganlıkla mücadeleye başlıyorum.
Mücadele ne lezzetli şeydir...
Bazen durup dinlenmek, dinginleşmek ve uzaktan üçüncü bir gözle bakmak gerekiyor elbette.
Bu süre aylarda sürebilir, yıllarda.
Bu bile mücadeleye başlamak için sürdürülen bir başka mücadeledir.
Düştüğümüz anlar olacak, umutlarımız, hayallerimiz, inançlarımız debelenecek, debelenecek ki büyüsün ve yeşersin.
Bence bu süreci çok kafaya takmayın zira bunu dert edecek bilince sahipseniz mutlaka toparlanacak bir yol bulacaksınızdır.