PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar.
Kıroyu nasıl kullanıyorsun hocam? Şuan kapalı durumda wait list durumunda.
Hocam bir arkadaş forumda paylaşmıştı cmd ile windows indiriyorsunuz.Yapay zeka konu altını arayın