Apartmanda herkesin klimalarını taktığı bir alan olması gerekir. Siz de site yönetimine bilgi vererek bu bölüme klimanızı takabilirsiniz. Öncesinde ev sahibinize de bilgi verirsiniz. Çıkarken klimanızı götürürsünüz. Site yönetimi grup varsa oradan paylaşır onlar paylaşmazsa siz gruptan bilgi verirsiniz şu saatte kurulum yapılacaktır şimdiden sesten dolayı bir rahatsızlık olursa özür dileriz. Dedikten sonra kullanabilirsiniz.