Usta, söylediklerin kulağa mantıklı geliyor gibi ama işin aslı o kadar da basit değil.
1. Eğitim veren kişi senin mağazanı ya da ürününü görüp özellikle baltalamaya çalışıyorsa zaten ortada profesyonellik yoktur, o ayrı mesele. Ama doğru sistemde kimsenin senin ürününü çalıp senden ucuza satması mümkün değil çünkü herkesin stratejisi, hedef kitlesi ve reklam yönetimi farklıdır.
Ben şuna inanıyorum: Her işte kötü örnek var ama bu, sistemin kötü olduğu anlamına gelmez. Dropshipping hâlâ binlerce kişinin geçimini sağladığı, doğru yapıldığında gayet de kazandıran bir model. Önemli olan doğru kaynakla, doğru yöntemle ilerlemek.
Sen yine de ön yargılı olma, araştır. Doğru kişiden eğitim alınca farkı anlarsın zaten. 😊
Merhaba, bende bir eğitimciyim ancak benim Eğitim sistemimi görmeden bana sizin gibi diyemezsiniz. 😇 benim bir çok başarılı öğrencim var hepsi kanıtlı yerinde. Ve ayrıca sermayesiz eğitimim. İade bile gelse uğraşmıyorsun cebinden birşey çıkmıyor. Satış mı yapamadın paranı iade ediyorum.
hayırlı satışlar o zaman bir şey diyemem ama dropshiping bana göre bir şey değil. hem gerçek hayatta hem reel hayatta bu fikirle gelenlere yaşadıklarımı anlatıyorum uğraşıp uğraşmamak onların elinde seçim onların