Ev sahibinizden izin almanız yeterli çıkarken kapatacağınızı belirtinç Zaten delikler eskisi gibi büyük değil köpükle kapat üstüne bi alçı geç boya belli olmaz görünmez. Ev sahibi dışında apartmanın kuralları vardır örneğin kimi apartman klimanın balkona takılmasını zorunlu tutar kimisi umursamaz bunu sadece yöneticiyle konuşarak öğrenebilirsin. Onun dışın daki kiracılar veya ev sahiplerini ilgilendiren bir durum yok