controlsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke aralarda sizde kendi cümlelerinizi yazsaydınız hocam
Sadece baştaki gülücüğü kendinizin koyduğunu düşünüyorum, ona da şükür
Cümleler bana ait zaten, sadece düzelttiriyorum. 😇