Düzgün montajı yapılmazsa herkesi rahatsız edebilir, bizzat bizim daha önce bir klimayı tuğlaya monte etmişler odanın içi otobüs gibi ses oluyordu, 6 Ay zor dayandık betona sabitlediler ses tamamen kesildi.
Aslında odama yakın bir balkon var ( yan odanın balkonu ) dış üniteyi oraya sabitlemeyi düşünüyorum ancak cam ile kapalı bir balkon olduğu için boruları nasıl geçireceğim kısmı muamma. Hem balkon camından hem de benim odamın camından geçmesi lazım borunun yani.