Usta ben 2 şey duydum ne kadar doğru bilmiyorum
1- Sana eğitimi gösteren adam senin sattığın ürünü görüyor sen 3 dolar yazıyorsan o 2 dolar gösterip sebin işi baltalıyor
2- Sen yüksek satış yaparsan senin resmi alıp kendi satışı gibi gösteriyor

Anlayacağın bu sistemden olmaz dedim