R10.NET'in Bence En İyisi
Hocam bi demirbaş olarak geçiyor. Kiradan düşebilirsiniz ev sahibiniz kabul ederse. Yok kabul etmezse konuşur anlaşırsınız evden çıkarken götürürsünüz, binanın dışında gözükmeyecek balkonda falan duracaksa taktırabilirsiniz. Binanın dışında gözükecekse yönetime gidip izin almanız gerekir.