Merhabalar hocam bir site veya bina yönetimine sahipseniz '' Yetkili site veya bina yöneticisine '' beyan etmeniz durumunda sorun oluşmayacaktır. Dış ünite dış cepheye yapılacaksa bu şekilde bir talep oluşturmalısınız. Eğer kendi balkonunuza yada iç balkon duvarına takılacaksa bir kişiye ibraz etmenize gerek yoktur.