Bruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi eviniz hocam diğer bina sakinleriyle bir alakanız yok. Ev sahibinizi bilgilendirin yeterli, çıkacağınız zamanda klimanızıda cikarabilir götürürsunuz
9000'lik bir cihaz düşünüyorum zaten ancak dış ünite diğer kiracıları rahatsız eder mi kuşkum vardı açıkcası hocam.