Merhaba,

Sivas'da kirada yaşıyoruz ve kendi odam için klima taktırmayı düşünüyorum Ev sahibi onayı dışında apartmanda yaşayan diğer kiracı/ev sahiplerinin onayını da almam gerekiyor mu bu durum için?

Tecrübeli hocalarımızın yorumlarını bekliyorum.