Merkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windsurf ve trae nasıl? Agent mod var mı
Ne desem yalan olur hiç denemedim hocam cursor yetiyor artıyor iyi anlaşıyoruz keretayla şükür.