Avrupada neredeyse her ülkeyi gezdim ancak portekiz bana cennet gibi gelir. Sanki orada doğup büyüdüm. Şimdi uçaktan insem yerleri öperim

Uzun süre kaldım ve ilk gittiğim ülkeydi sanırım ondan. Portekiz doğası, kültürü, insanları ile paha biçilemez bir ülke. En mutlu zamanlarımı orada geçirdim. İkinci olarak da isviçreyi tercih ederdim sanırım veya İsveç.