DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şansınız yoksa çok zor. Almanca en azından b1 öğrenin. Almanca bilmiyorsanız maalesef burada yapabileceğiniz tek iş Amazon ya da DP kargocusu olmak. Orada da eleman kiralayan firmalar üzerinden çalışıyorsunuz. Deli gibi çalışsanız elinize 2000 euro çok zor geçer. Kaportacı, boyacı, tesisatçı, inşaat işleri VS olursa iyi para kazanırsınız dil bilmeden. Orada da insaflı bir Türk patrona denk gelme olasılığınız %1
hocam öyle bir anlatmışsınız ki almanyada yaşayanlara acıyasım geldi (!) Her şeyin kurallarına kanunlarına göre yaptıktan sonra ne zorluğu ne şansı. Kumar oynamıyoruz her şeyi kanunlara kurallara göre yapıyoruz paylaşımda bir not kısmı ekledim okuyun lütfen tekrar.