Esoes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahısa önce mağduriyetimi gider daha sonra konuyu mağduriyet geçte olsa düzeltildi diye düzenleme çekeyim yoksa şikayet edebilirsin de. 5-6K için uğraşmadığını ama başı ayağı oynuyosa sende uğraşacağını söyle. Mağduriyetin giderilmeden konuyu sakın düzenleme
Bende geri adım atmamaya çalışıyorum da çok zorluyor yok değiştir destek olucam yok kaldirmassan şikayet ederim sen bu işleri şaka sanıyorum vs.