Sevvim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar bundan 1 - 2 ay önce farklı bir forumdan birini buldum ve yazılım satın aldım bu kişinin verdiği yazılım çalışmadı ve ben bu kişiye yazdığımda günlerce cevap vermedi siteye yüklediği yazılımda çoğu şey çalışmıyor ve sahteydi parça parça ortalama 5 - 6k kadar para aldı sonra bu bana herhangi bir destek sağlamayı bunun verdiği sahte yazılımı sildim ve yeni yazılım aldım. Bu sahte yazılım satan kisiyide bunu bulduğum foruma konu açarak şikayet ettim bunu *********** diye forumdan banlamislar. Bu forumdan banlaninca bana mesaj atmış yok hakkımda yazdigin konuyu kaldır kaldirmassan hakkında şikayette bulunucam vs. Bende geri adım atmadım nereye ediyorsan et dedim bu seferde kaldır sana destek olucam felan demeye başladı şuan ne yapabilirim fikirleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
Şahısa önce mağduriyetimi gider daha sonra konuyu mağduriyet geçte olsa düzeltildi diye düzenleme çekeyim yoksa şikayet edebilirsin de. 5-6K için uğraşmadığını ama başı ayağı oynuyosa sende uğraşacağını söyle. Mağduriyetin giderilmeden konuyu sakın düzenleme