oylemi hocam gün içinde +3 trade sağlayacağım müşterilerimden ticaret puanı isteyerek
doğrudur istemediğim için bazi insanlar biraz rahatsiz olmuş

demek ticaret puanım
İnsanların rahatsız olduğu konu dilencinin bile tamah etmeyeceği paraya piyasayı öldürmeniz. 62 saat uyumadan 3K ya proje yapıp magrifet gibi konu açıyorsunuz. Zaten bu hızla devam ederseniz yakın vakitte uykusuzluktan gelen hastalıklarla hepinizin helvasını yeriz 🥱
İster 3 liraya ister 5 liraya iş al bu foruma üyeysen bu forumdan müşteri buluyorsan bu forumun alt limitlerine uyarak iş alacaksın ve bunada mecbursun.
@Yeniceri; arkadaş konuda forum alt taban kurallarına uymadığını alenen itiraf etmiştir. Bir ceza alması mümkün mü?