ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4.1 aktif siz nerden kullanıyorsunuz ya Cursor 20$ sürümünde bile auto yönlendiriyor resmen çöp
Yeni farkettim bende dün yoktu gene gelmiş chatgptye 😂 ama bu lafımı sonsuza denk savunabilirim 4.1 en mal modeldir gptnin yüz karasıdır
Deepseek en iyisi bana göre