Bir kaç hafta önce kafam bi hayli high iken eskort sitelerinden birisine giriş yaptım. Bir numaraya mesaj attım. 15-20dk sonrasında “bıktım artık sizden her gün biri yazıyor ben daha 17 yaşındayım sizleri şikayet edeceğim aileme söyleyeceğim ve polise gideceğim” tarzında bir geri dönüş aldım. Ben de haliyle “dostum beni ilgilendirmez problemini site sahibi ile hallet dedim” bugün ise İstanbul barosu uzlaşma vsvs diye bi eleman aradı durumu anlattı. Bahsettiğine göre Site sahibi tutuklu yargılanarak cezaevine sevk edilmiş. Benim gibi 4 eleman daha mesaj atmış kıza aile ve kız da geri çekmiş şikayetini ama oluşan avukatlık dosya masrafları felan ödendiği takdirde çekeceklermiş şikayetlerini. 90.000₺ 5 kişiye eşit paylaştırılıp kişi başı 18.000₺ ödendiği takdirde herhangi bir sıkıntı olmayacağını belirtti. Saat 17.00 ye kadar zaman tanıdı ve bu arada aradığı saat 16.00. Aksi durumda yarın dosyayı savcılığa sevk edeceğinden bahsetti. Aceleye getirmiş oldu yani. Şimdi şöyle bir durum söz konusu. Eskort siteleri bir çeteleşme durumu denilebilir. Site sahibi numaranın sahibi avukat olduğunu iddiaa eden bir eleman hepsi kurulmuş bir oyunun parçası olduğunu düşünüyorum. Ama şöyle de bir durum var beş yıllık denetimli serbestliğimin son yılındayım başıma herhangi bir iş gelmemesi adına ben bu 18.000₺ lik tutarı sözde muhasebecisine yatırdım. Daha önce böyle bir şey başına gelen var mı gerçek olma ihtimali var mı. Ben bu yazıyı yazarken şimdi karşı tarafın avukatı aradı “bir ödeme yaptığınızı görüntülüyoruz ama özel vekâlet ücreti de ödemeniz gerekmekte o da yaklaşık 45.000₺ bunun içerisinden 242₺ kesilip size kalan tutar iade edilecek. Aksi taktirde yarın dosyanız savcılığa verilecek” dedi. Elemanın ismi Kemal Kara imiş İstanbul’a barosuna bağlıymış. Lütfen bilirkişiler yardımcı olsun