constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanca sanıldığı kadar öğrenilmesi kolay bir dil değil.
Koca kaba.
Özellikle telaffuz da zorlanılır.
Dil öğrenmeye yatkınlığınız yoksa çok zorlanırsınız.
Bu dünyada kolay olan bişey yok ki