Konu
Almanyada yazılımcı olarak çalışmak istiyorum.
21-07-2025, 15:26:59
#19
erdemozturk52
constantine38 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Almanca sanıldığı kadar öğrenilmesi kolay bir dil değil.
Koca kaba.
Özellikle telaffuz da zorlanılır.
Dil öğrenmeye yatkınlığınız yoksa çok zorlanırsınız.
Bu dünyada kolay olan bişey yok ki