Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılım sektöründe Almanca önemli değil, çok giden biliyorum Almancaları sıfır düzeyde, dili öğrenmek çok avantaj sağlar ama en azından ilk gidişte önemli değil yazılım sektöründe. Çok fazla ihtiyaç var detaycı davranmıyorlar. Bu konularda genel konuşmasak iyi olur sektöre göre konuşmak gerekli genel konuşmanın kimseye faydası yok bir kaynakçı bir hemşire bir yazılımcıda haliyle aynı şartlar aranmıyor.
Eşimin kardeşi bilgisayar mühendisi yazılımcı olarak gitti, konu sahibi hocam da aynı meslekle gitmek istiyormuş bende 6 7 ay önce yaşadığımız bir olaydan tecrübelerimi paylaştım.