Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad bir zamanlar çok araştırdım denkliğim de var okuduğum bölümün. İş bulma vizesi var doğru. Bankada belli bir tutar bloke ediyorsun devlet sana her ay onu veriyor atıyorum 12 bin euro bloken varsa 1.000 euro aylık sana ödüyor ki geçimini idame ettirebilesin diye. Ev tutuyorsun vesaire bunlar için yani. Normal bir iş bulana kadar part time işlerde çalışma şansınız var kuryelik pizzacılık gibi. Ancak cvniz ne kadar dolu olursa olsun dil konusunda çok kuralcılar. Biz daha hiç işlemlere başlamadan hanımla almanca çalışıyoruz şuan. Muhakkak belli bir seviyede diliniz olsun. Başarılar.
Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim. Dil önemli olduğunu öğrenmem benim için büyük bir adım oldu. Bugünden itibaren Almanca eğitim almaya başlayacağım.