erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım şuan tek sorun almanca bilmemek 😊
Bence o da problem değil gibi İngilizce biliyorsanız şirket ile anlaşabilirsiniz ama remorte olarak çalışırsanız yabancı dile başlangıç için gerek bile yok diye düşünüyorum ama şirket içi çalışmada illa ki merhaba evet hayır buna benzer cümle kurmak için Almanca gerekecektir Hakkınızda hayırlısı olsun.