DokuzAlti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geri geldi hocam, Almanca çalışıyor şuan. Çünkü çok dolu bir CV'si vardı, firmalar işimize yarıyorsun ancak dil öğren dediler 2 aydır Almanca kursunda.
O zaman bugünden itibaren ben de başlayayım bu gerçekten güzel bilgi oldu hocam