Konu
Almanyada yazılımcı olarak çalışmak istiyorum.
21-07-2025, 14:33:46
#6
erdemozturk52
DokuzAlti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geri geldi hocam, Almanca çalışıyor şuan. Çünkü çok dolu bir CV'si vardı, firmalar işimize yarıyorsun ancak dil öğren dediler 2 aydır Almanca kursunda.
O zaman bugünden itibaren ben de başlayayım bu gerçekten güzel bilgi oldu hocam