Arkadaşlar selamlar. Almanyada yazılımcı olarak çalışmak istiyorum. 8 yıl yazılım geçmişim ve iyi referanslarım var. Araştırdığım kadarıyla iş bulma vizesi diye bir vize varmış. Bu vizeyle yararlanmak istiyorum. 7-8 bin euro lazımmış bu vize için ve gerekli belgeler diye okudum. Para konusunda sıkıntı yok istenenin 2-3 katını da halledebilirim. Tek amacım hayatıma orda devam etmek istiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim?
Not: Sadece yardımcı olacak arkadaşlar cevap verirse memnun kalırım. Almanya eski almanya değil diyecekler, kurulu düzeni olanlar almanyada geçinemiyorum diyenler cevap vermezse mutlu olurum.