senyorsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaret puan yetersizliğinden böyle bir reklam yapmak istemiş
oylemi hocam gün içinde +3 trade sağlayacağım müşterilerimden ticaret puanı isteyerek

doğrudur istemediğim için bazi insanlar biraz rahatsiz olmuş demek ticaret puanım