Bazen cidden inanmak isterdim ya. Bir şey oluyor “hayırlısı” diyip kestirip atabiliyorsun. Dolar artıyor “bir bildiği vardır” diyorsun. Deprem oluyor “zina arttı” diyorsun. Kötü bir şey başına geliyor “kader” diyorsun. Huzur cidden islamda olabilir fakat bu cümleyi derin düşünmeyin.
Not: Bunu alıntılayıp cevap vermeyin lütfen. Tartışmak istemiyorum. Siz haklısınız.